pondělí 17. října 2016

             krásný slunečný víkend
               
  přeji všem krásný pondělní den 
Pro mě jsou pondělky vždycky náročné. Než se našteluji na to, že už zase začal pracovní týden a ne moc oblíbené školní povinnosti.   Naštěstí pondělky ve škole nejsou zase tak zabijácké, takže se dopoledne dá celkem slušně přežít. 
   Už mám dneska po škole a tak sedím na posteli a říkám si, že bych mohla zase něco krátkého napsat. A co zajímavějšího napsat, než to, kde jsem strávila svůj víkend.  
   Nejdřív něco málo k sobotnímu výletování. Byli jsme v Živé vodě Modrá, která je blízko poutního místa Velehrad. Živá vodě je vlastně botanická a sladkovodní expozice ryb. Je to zajímavá expozice moc krásně a interaktivně udělaná, takže je to vhodné a zábavné i pro děti. Já osobně mám velmi ráda výlety kde se člověk i něco zabavnou formou dozví. Toto je náčrtek toho jak to tam vypadá :) Vlastně vzadu za tím domem jsou i dvě přírodní koupaliště, ale jelikož mi jsme tam byli na podzim, tak už to na koupání nebylo. Ale v létě se tam lidé normálně koupou.  

ryby nad námi v tunelu 


rybníčky plné ryb 

opalovací pauza na konec :)

A tady něco málo z nedělního pouštění draků. 
Tím že byl krásný slunečný den, tak jsme se rozhodli jít v neděli pouštět draky. Nejdřív to vypadalo že vít foukat nebude a draci nevzlétnou, ale na poli na které jsme šli, naštěstí vítr foukal a dráčci vesele létali po obloze. 



                                                                                     

Žádné komentáře:

Okomentovat