neděle 23. října 2016

           Něco málo z mého malování 


Kde bych asi tak začala, už je to dlouhá doba od mého Poprvé. 
Někdy před velkými prázdninami na které jsem se nesmírně těšila. Po mé úspěšně zvládnuté maturitě, jsem naprosto podlehla omalovánkám a vybarvování.
 Vždy jsem byla blázen do malování a do věcí okolo toho ( papíry, pastelky, gumy, štětce, vodovky...). Jako malá holčička jsem prý velmi ráda a pěkně malovala a láska k této činnosti mi zůstala až do mých dospělých let. Když se u nás v ČR začali hojně prodávat omalovánky a ne jenom ty pro děti, byla jsem v sedmém nebi. Chodila jsem od jednoho obchodu ke druhému a klidně jsem je jenom obdivovala ve výloze. Tolik druhů omalovánek a pastelek a všeho možného, ach :) 
Moje první omalovánka byla s mandalami, ale při vybarvování jsem zjistila, že mi mandaly nedělají dobře. Že mě z nich bolí hlava. Místo toho aby mě uklidňovali, mě spíš znervozňovaly. Musela jsem tedy mandaly vyměnit za klasické obrázky. A teď se tím naprosto vyžívám. Jak jsem bez nich jenom mohla žít? 


Nejprve třeba míti obrazu plné srdce, aby ho pak mohly býti plné oči. 
Josef Čapek 


pár ukázek z mojí malé sbírky výtvorů 




moje první vybarvené mandaly 

mandala, kterou jsem namalovala  


trošku mimo téma, ale taky je to mandala. Přírodní :))

Letošní Halloweenské vybarvování 

mrtvá nevěsta 

Sally 

moje dvě oblíbené omalovánky + pastelky Maped v pouzdře ušitém mojí šikovnou sestrou 

omalovánka plná květin 

Rajská zahrada+ akvarelové pastelky Mondeluz 

moji doodlíci :)


Přeji krásný večer plný malování :) 



  


Žádné komentáře:

Okomentovat