čtvrtek 10. listopadu 2016

Můj první článek z kavárny 


Možná se ze mě stane taková ta blogerka, která chodí po kavárnách a píše články. To byl vždycky můj sen. A teď se mi zdá, že ho mám na dosah. Kafe a psaní, to je dokonalá kombinace a já si to moc užívám. Ještě že je v Brně plno kaváren, aspoň si mám z čeho vybírat.
  
Sedím tu na krásné bílé lavici u bílého stolu, popíjím kafe a přemýšlím o čem dneska budu psát. Občas moje přemýšlení přeruší kamarádka, díky které tu jsem. Už to mám :)) Už jsem přišla na to, o čem dneska budu psát. 
Moje třídní paní učitelka, mimochodem velmi energická paní, nám asi před necelým měsícem zadala zajímavý domácí úkol, který mě velmi nadchl. Řekla nám, že si máme každý den psát, co nás v ten daný den potěšilo.
Nejdřív to bylo trochu těžké. Vždycky večer jsem si vzpomněla, že mám vlastně něco napsat. Tak jsem chvíli přemýšlela, co mě vlastně potěšilo. Postupem času se to zlepšovalo a teď, se z toho stal můj příjemný večerní rituál. 
Je fajn večer se zastavit, uklidnit se a popřemýšlet nad celým uplynulým dnem. V tomto hektickém světě je zastavení, příjemná věc. Aspoň já to tak cítím.
 Vyhradila jsem si na to "své" potěšení speciální deníček. Je na něm medvídek pú a pořízení si toho deníčku bylo další mé malé potěšení. Mám ho položený na stole, abych do něj nezapomněla každý večer něco napsat. 
A až přijdou těžké chvíle, tak si uvařím čaj, otevřu si deníček a budu v něm listovat. Věřím, že z toho budu mít hned lepší náladu a příjemnější den nebo večer.   

zrnko lásky (foto z instagramu) 

our coffee



Přeji příjemný čtvrteční večer 


Žádné komentáře:

Okomentovat