neděle 6. listopadu 2016

                                                                  Vánoční inspirace

                                                               Krásný nedělní večer
Dneska jsem si říkala, že se s vámi podělím o pár obrázků s vánoční tématikou. Už se mi v notebooku kupí snad od září a teď je všechny začínám pomalu, ale jistě realizovat. Jsou to především obrázky, které mi padly do oka na mé oblíbené stránce jménem pinterest. Posledních pár let, se mi moc líbí všechno přírodní a jednoduché, proto se snažím i vánoce ladit do tohoto stylu. Třeba se těmito nápady inspirujete stejně jako já. 

Vánoční dárky. Letos bych chtěla balit dárky přírodně, tak doufám že najdu dostatek lesní dekorace. 

Pár dárečků možná zabalím do novin. Recyklace mě moc baví. 

A dárečky pro princezny, nebo víly? 

Šišky jsou tak krásné plody. Jako dekorace jsou úžasné. 

Hvězdičky z not. Letos se je chystám poprvé udělat. 


Adventní věnec. Sice nemám ráda, když adventní věnce nejsou kulaté, ale tento prostě stojí za to. 

A poslední je, krásné vyzdobené vánoční okno :)


Žádné komentáře:

Okomentovat