neděle 19. března 2017

Víkend 

Po náročném týdnu přišel konečně ten dlouho očekávaný víkend. 
Od pondělí do pátku jsem byla v jednom kole. Přišel totiž měsíc praxe a tak nemám čas absolutně na nic. Obzvláště když mám v nemocnici dvanáctku. Vlasy jsem si umyla až v pátek a o focení ani nemluvě. 

V sobotu jsem měla velký úklid našeho dětského pokoje a už jsem pomalu začala přemýšlet o velikonoční výzdobě. Velikonoční dekorace mě baví snad víc jak ta vánoční, možná proto, že už se blíží léto a teplo. A zamračené dny plné depky jsem ty tam. 

A tak jsem měla čas něco málo vyfotila až v neděli. 
Růžičky, které jsme si koupily s maminkou a kupodivu nám už drží třetí týden a rafaelo buchta, která za chvíli budu jistě pryč, protože je děsně moc dobrá. 





A poslední fotka z večerní romantiky u filmy. 
Se sestrou jsme si pustily film Jíst, meditovat, milovat, můj oblíbený. Ráda bych si přečetla i knihu, snad se k ní dostanu. 

Ať máte hezký zítřejší začátek týdne. 



Žádné komentáře:

Okomentovat