středa 3. května 2017

                             Prodloužený víkend



Můj prodloužený víkend byl ve znamení focení. Jak se venku oteplilo, tak ve mě vzrostla huť fotit.
A jaký by váš víkend? :))

Já jsem nejdříve fotila svou sestru.
Bylo to sice už kolem páté hodiny odpoledne, ale jelikož je dlouho světlo a já mám objektiv s vysokou světelností, tak jsou fotky pěkně prosvětlené. 





A další mé focení se konalo v jedné vesničce.
Bylo to krojové focení na které jsem byla pozvána, abych si ho nafotila. A pro mě to byla taky premiéra ve focení krojů. 




Malá holčička mě velice zaujala. Byla roztomilá, ale neposedná. Neustále někde běhala a mě se povedlo jí vyfotit pouze v této poloze. 


A tato stará paní velice ráda zpívala. Během proslovu hlavní organizátorky si zkrátka stoupla před obecenstvo a začala zpívat. 
Asi jí nudil proslov. 

A málem bych zapomněla na fotky ze závodu Babett, který se konal v pondělí dopoledne v Hulíně. 



Mějte krásný zbytek týdne.



Žádné komentáře:

Okomentovat