neděle 10. září 2017

magnetky 

Cestou do školy jsem zabrousila do dmka, občas tam ráno před školou chodívám. Je tam mnohem méně lidí a já si tam můžu v klidu všechno projít a někdy i na něco zajímavého narazím.
Při procházení mezi regály v obchodě na mě vykoukly tyhle reklamní letáčky na plínky a v nich magnetka.
Magnetka se mi moc líbila, ale ta reklama na ní už moc ne. 
Naštěstí jsem ale vzápětí přišla na to, co s tím provedu. Tak jsem si vzala pro jistotu dvě magnetky.

A tady vám posílám malou inspiraci. 
Přece ten svůj nápad musím poslat do světa. 

Na tvrdý papír jsme obkreslily magnetku. 

Potom jsme obrys magnetky vystřihly. 

Nazdobily a nalepily lepidlem na magnet. 

A teď nám magnetka zdobí naší myčku v kuchyni (:

Přeji krásný páteční den plný tvoření a dobré nálady. 

Žádné komentáře:

Okomentovat