pátek 14. dubna 2017

Naše Velikonoce


Krásné úterý vám přeji.
Venku se nám ochladilo a já ráno přemýšlela jestli nevytáhnu zimní kabát.
Vstávala jsem totiž o půl čtvrté a v 5:15 byla venku děsná kosa. Kabát jsem ale záhy zavrhla jelikož jsem si řekla, že zimní věci nechci už ani vidět. 

No a já se vrátím k Velikonocům. Aspoň se z pohledu na fotky trošku ohřeji a doufám že vy taky. 




Nejdřív bylo třeba ozdobit vajíčka aby bylo co schovávat. Letos jsem zvolila nejjednodušší způsob, jenom jsme v horké vodě přilepily obrázky. 
Myslím si, že to ale vypadá celkem obstojně. 



A tady už naše E. lítá po zahradě a hledá. Jaké to bylo nadšení když něco našla. 


Letos jsem to schovala celkem pečlivě. I já jsem měla co dělat abych si vzpomněla jestli našli opravdu všechny.


Menší pokus o uměleckou fotku.


Sběratelský tým.



Následně jsme se přesunuli ke zbytku rodiny a hledali jsme tentokrát všichni sladkosti.




Ještě že začalo pršet až odpoledne.

Přeji vám krásný zbytek týdne :))
















Žádné komentáře:

Okomentovat