úterý 13. června 2017


21 let 

.... to už nejsem malá holka  

10. června jsem oslavila své jednadvacáté narozeniny. Datum krásně vyšel na sobotu, což bylo moc fajn. 

Jelikož mám ale zkouškové období, tak sobota byla spíše ve znamení učení než nějakých bujarých oslav. 

K narozeninám jsem si nic moc nepřála. Všechno co potřebuji, už dávno mám. Co se my ale líbilo byla Slackline (guma na chození). Viděla jsem jí v Brně v Lužáneckém parku. Byli tam party lidí, kteří po ní chodili. 

Už jsme jí stihly navázali mezi stromy i mi, ale abych řekla pravdu, je to pěkně těžké po ní chodit. Ještě že jí mám na zahradě, kde mě nikdo cizí nevidí. Bude to vyžadovat tvrdou dřinu a hlavně trénovat, trénovat a trénovat. Ale aspoň se začnu pořádně hejbat. 

A taky jsem dostala zaplacení řidičského průkazu. Mám sice děsný strach řídit, ale hold naučit se to musím. Člověk je v této době bez auta jako bez ruky. 

Toť vše k mému psaní a následuje pár fotek :)




Tak jedna fotka z mládí. Nejspíš když jsem začala chodit



Květina na mém narozeninovém stole. 


Přišla my poblahopřát i včelka Mája. 



Konečně zase jedna sesterská fotografie, kde vypadáme všechny tři celkem slušně. 


Narozeninový dort. Mňam!


A já jsem potřebovala taky fotku s dortíkem. 


A nakonec. Růže od mého milého :)
Musím si je potom zasadit na zahrádku, protože doma my vždycky všechny kytky chcípnou,
Asi se o ně neumím starat. Nebo na ně zapomínám? 

Přeji krásný úterní den. 

Žádné komentáře:

Okomentovat