pondělí 31. července 2017

Bratislava--> Vídeň-->Piešťany

Přeji krásné úterní odpoledne.  

Prázdniny jsou v plném proudu a mě přibývají zážitky a fotky, které sem ani nestíhám přidávat.
Po třech prázdninových týdnech strávených v nemocnici na povinné praxi, jsem konečně někam vyrazila. Naše cesta směřovala na Slovensko, konkrétně do Bratislavy. Jelikož jsem si nikdy pořádně Bratislavu neprošla, byl to pro mě velký zážitek.
Počasí bylo trochu pochmurné, chvílemi nám i pršelo. Ale to nám nebránilo procházet se ulicemi Bratislavy. 
  

Bratislava 


Ufo tower. Chlouba Bratislavy. 
Nejdříve jsme si mysleli, že to ani nefunguje. 





Ale fungovala a byl z ní nádherný výhled. 





Jako modelka jsem si zapozovala :D 



Katedrála sv. Martina.


Která je zrovna v rekonstrukci. 
Nás tam stejně nejvíc zaujaly obrázky po zdech. 



IKEA ve Vídni. 

Jelikož IKEU v Brně máme prošlou skrz na skrz, tak to chtělo změnu. 
Bylo zajímavé procházet jí a dívat se, jaké odlišnosti IKEY mají.  


Žádné komentáře:

Okomentovat