pondělí 16. ledna 2017

          Naše mini focení


Fotka v srdci ze sněhu se mi už delší dobu líbila.
 Našla jsem totiž jednu na pinterestu, když jsem si do vyhledávače napsala winter. Když se má člověk totiž učit, tak mu jdou kreativní nápady od ruky. To mám vyzkoušené :D
Říkala jsem si, že by to mohla být celkem originální fotka. A myslím si, že originální jsou je :) Sice na předloze, kterou jsme měli, je srdce víc viditelné (protože je vykreslené na ledě).
 Ale když se fotka trošku upravila, srdce z ní krásně vystouplo.


Upravená a finální fotka, která šla na facebook a do rámečku na poličce. 


Fotka před zásahem ´´profíka´´ :D 


Momentky stejně vždycky vítězí. 
Ty fotky prostě vymazat nemůžu. Příště se už takové obličeje povést nemusí. 


Srdíček bylo na výběr povícero. Vyšlapávali jsme jako o život.  


A nakonec. Moje první běžkování. 
Byla jsem zpocená snad všude a párkrát jsem se slušně vyválela ve sněhu. Ale za tu námahu to stálo.

Přeji krásný zbytek dne :)) 


Žádné komentáře:

Okomentovat