pondělí 23. ledna 2017

                                        Plesový maraton 

Přeji příjemný start do nového týdne. 

Já se ještě ohlédnu a přidám sem pár fotek z víkendu. 
Tento víkend jsme měli celkem náročný, utekl ani nevím jak. V pátek večer první ples a v sobotu hned další, nestačila jsem se ani otočit a mohla jsem se chystat zase. Ještě že mé zalakované lokny vydržely oba plesy. Drží ještě teď.
Musím si dneska umýt hlavu, jinak budu brzo dredatá. Né že by se mi ta představa nelíbila, ale myslím si, že by měli trošku problém ve škole.  


Ples number one 

První ples byl farní ples. Na něj jsem šla protože mě pozval K. Byl to moc fajn večer. Potkali jsme tam kamarády a to vždy atmosféru zpříjemní :))
 A taky jsme v tombole vyhráli první věc do domácnosti. Takové věci musím mít u sebe já, jinak by moc dlouho nepřežily :D


Momentky dokážou být občas vážně kouzelné. 
Tuto fotku nám pořídila moje kamarádka a já jsem netušila že nás fotí. Dozvěděla jsem se to, až když my jí poslala. 



Naše parta. To se plesalo hned lépe :))

Ples number two 

Druhý ples byl gymplácký a něj jsme šli, protože má sestra tancovala polonézu. 
Tentokrát jsme na ples šli ve větším počtu. 


Učes byl můj výtvor. Chystání probíhalo už víc jak hodinu dopředu, aby se to všechno stihlo. 


Šaty měla podle mého nejhezčí. I když to si o těch svých myslí každý. Ale já jsem zastánce toho že v jednoduchosti je krása. 



A na závěr zase naše fotka. Ve stejném oblečení. Jenom účes jsem malinko obměnila. A přibyly my kruhy pod očima. 

užijte si pondělní odpoledne 




Žádné komentáře:

Okomentovat