čtvrtek 26. ledna 2017

Božská Emma 


,,Emma to jméno má dilema.
 Nenajdeš rým na Emma, možná tak herec Richard Crenna."
                                                                               Phoebe Buffay

Vždy když se řekne jméno Emma, tak si samozřejmě vybavím naší Emmu. Ale také se mi vybaví tato písnička ze seriálu Friends. 

Dnes jsem se rozhodla napsat něco málo o našem strašidýlku. 

Jméno které jsme jí dali, jsme měli připravené už dávno před tím, než se narodila. 
Emma je německé jméno a znamená pečovatelka, pečující, ale také starostlivá, milovaná nebo veselá. Já osobně si myslím, že jména která dáváme svým dětem předznamenávají a trochu určují jejich životy. U naší malé se má teorie celkem potvrdila.

 Pečovatelka je nesmírná. Máme doma nespočet panenek, které převléká, uspává, krmí... a spolu je také vážeme do šátku. 
Milovaná a obletovaná je taky neskutečně. Je to vytoužené dítko, které je úžasné a chytré. 
A veselá. Nikdy jsem snad nepoznala veselejší a akčnější dítě. Jen co ráno otevře oči, už mluví. A mluví do doby, než večer zase ulehne. 



První setkání s Emmou. 
Pamatuji se, že má první slova byla ,,ta je ale ošklivá'' ale byla krásně ošklivá. Prostě dokonalé miminko, jak taky jinak. 


A pak už ten čas jenom ubíhal. A letos na dortu přibude sedmička. Na dětech je nejvíc vidět jak ten čas letí. 
To já vypadám stále na patnáct. Člověk by u mě řekl že neuběhl ani rok. 


A teď už přibývá jeden zážitek za druhým. 
První klavírní vystoupení. 


První den v baletu. 
Teď musíme nutně na narozeniny koupit kladinu, aby mohla pilně cvičit. 


Krmení panenek. 
Vždy jdou po sobě, aby žádná neměla hlad. 


Nošení miminek. 
Tandem uvázat zatím neumím, ale budu se to muset co nejdřív naučit. 


No a tady je Emma jako modelka před mým objektivem.

<3 <3 <3  



Žádné komentáře:

Okomentovat