neděle 8. ledna 2017

Zima 



Tak už nám začaly kruté mrazy. Klepu se zimou a nadávám na to, že mám zmrzlé nohy a ruce. Ale i přes to všechno jsou zima a mráz nádherné a taky užitečné pro přírodu. 
Mrzí mě, že absolutně nestíhám tu všechnu nádheru fotit. Jelikož mám zkouškové období. Ale snažím se každou volnou chvilku něco málo bliknout. Užíváme si bruslení, koulování a stavění sněhuláků. Sněhuláci jsou sice vždycky jenom mini, ale i tak nám dělají radost. Nedávno jsme museli s E. kupovat mrkev na nos Olafovi, kterého postavili ve školce. 

První mrazivý den. Hned po Silvestru. 

V devět hodin ráno jsem kráčela od kamarádky prázdnými ulicemi. Všichni spali po prohýřené silvestrovské noci a já jsem si aspoň v klidu mohla prohlédnou tu zamrzlou krásu. 


Bruslíme ostošest. Dokud se to dá :))

A raději s přilbou, aby nebyl úraz. 

I naše zahrádka má krasnou mrazivou sněhovou pokrývku. 



Přeji krásný nedělní večer a nadcházející týden. 





Žádné komentáře:

Okomentovat