středa 12. října 2016

Můj další pokus o článek.....
                                         
                                                             Halloween 


Dneska jsem seděla ve vlaku a přemýšlela jsem jestli se budu učit anatomii, nebo jestli raději vymyslím něco, co bych napsala. Jelikož jsem mistr v prokrastinaci, rozhodla jsem se, že raději něco napíšu :D Napsala bych ráda něco o svátku zvaném Halloween. Tento strašidelný svátek se slaví v USA, Kanadě, Velké Británii, Irsku, Austrálii a na Novém Zélandu. Jeho název vznikl z anglického,, All Hallows´ Evening´´ v překladu předvečer všech svatých. U nás v České republice se tento svátek moc neslaví a spousta lidí je proti němu. Ale to světa marketingu se rok od roku víc dostávají halloweenské dekorace. Já tento svátek mám moc ráda, ráda se jednou za rok bojím a ráda nakupuji a zdobím dům halloweenskými dekoracemi. A jelikož neholduji hororům, no spíš se jich bojím. Tak jednou za rok na halloweenskou noc si ten horor přece jenom pustím abych se trošku vyděsila. 

Přidávám pár fotek z mého halloweenského repertoáru. 






Mrtvá nevěsta. To je moje oblíbená pohádka, kterou si pouštím zásadně jenom na Halloween a tento rok jsem to povýšila i na vybarvování si u toho. 



                                  ghots muffinky

                                                     
                                                          Inspirace na Halloweenké songy

Tak si užijte tento svátek pořádně :))







Žádné komentáře:

Okomentovat