pondělí 31. října 2016

Brno-->Praha Praha-->Rumburk Rumburk-->Semily


Přeji příjemný pondělní večer.

Tak jsem se těšila kolik toho tady napíšu, ale nenapíšu, protože mám dneska úplně vymazáno a vůbec mi to nemyslí. Tak sem aspoň přidám pár fotek z mého cestovního prodlouženého víkendu.

Má cesta započala 28. října v pátek o půl 7 ráno

V autobuse jsem si zapla svůj oblíbený seriál a dala si kafe. Hned byla cesta mnohem příjemnější. 

Naše zastávka v Praze v Paralelní Polis. Krásné a inspirující místo, myslím že tam budeme jezdit častěji. 

Dokonalá podzimní příroda kolem mého rodného města.

Naše mírové autíčko, které zvládne úplně všechno 



Cesta z Rumburka. Směr Semily.


A tady už je krásné okolí Sněžky. 

Myslím že jsem se nechtěla fotit :D asi protože my nesluší čepice :D 


Ten výšlap na Sněžku stál za to. 

Z části byla zasněžená a zledovatělá.

vítr tam byl opravdu silný, až jsem myslela že mě to odfoukne 

Spolu zdoláme všechno <3


a poslední fotka z výletu 


A nakonec dlouhá cesta zpátky domů. 

Žádné komentáře:

Okomentovat